Leaving TW (Tribal Wars)

In demesurile mele spre salbaticie totala… renunt cursiv la toate viciile si inhibitoarele de timp… Adios TW….



Darius_II

2 Răspunsuri to “Leaving TW (Tribal Wars)”

  1. frumos, frumos! :)>-

  2. Darius II Says:

    mi-am lasat pe unu in locul meu, baiat bun asa din cate am prins eu din jocuri… adica noah are 31 de ani lol…
    cica sa ii dau parola ca sa poata coordona mai bine atacurile…

    am schimbat-o, i-am dat-o… si chiar de amintire am vrut sa revin… dar de unde… o si schimbat-o…

    iar dupa ce am primit de mai multe ori invalid password… mi-am dat seama ca sa terminat… (acum mai aveam o sansa sa dau forgot password)…

    macar o sa stiu de la distanta din cand in cand de satele mele… pastrand pozele astea ca amintire…

Lasă un răspuns

