Fara inhibitori

sunt 5 zile decand nu mai fumez.. si incep sa resimt gustul lumii acesteia… ca un indragostit…

am baut o cafea… fina… n-as fi crezut ca era chiar preferata mea… cand am simtit-o azi asa amara… verde… in goliciunea ei…

insa mai mult decat atat azi… cum imi rod eu unghiile constant… am mirosit ceva placut… mirosul palmelor mele… ohhhhhhhh era sa plang… imi era atat de dor de ele… sarate… dulci… purtate in vantul zilei de azi…

imi simteam prietenii… cu acrisorul lor veniti de la fumat… fetele cu parfumul lor adanc… insa cel mai impresionat eram de mine… ca si un copil care ar s-ar fi retrezit intr-un trup ce-i aducea amintirile de la 17 ani…

m-au intepat atunci in suflet… alte amintiri… placute de fapt… dureroase azi pentru mine… momentele dinainte de inhibatul asta cu fum…

cum cineva si-a pus capul la mine pe perna… cum am dormit o noapte zvarcolindu-ma dupa coltul parfumat… cum au simtit buzele mele carnea si pielea ei… cum imi plimbam imbatat nasul si ochii inchisi deasupra… adormind pierdut de atatea ori in parul ei….

parca o simt… acum cand imi inghesui nasul in palme… si ma uit la trandafirul uscat de langa pat… o cat as vrea sa te intind pe pat acuma… sa-mi ramai la fel de adanc in suflet… sa te imbratisez cu ochii mei inchisi… sa tremur de emotii langa buzele tale fierbinti… sa mi se para un basm toata pacea asta….

–––

maine voi gati… acum cu toate simturile aprinse… sa curat gusturile urate ce le-am simtit azi… lucrurile gresite ce le mancam de-o-vreme intruna… sa fac curat in jurul meu…. sa-mi reaprind ochii cu soare… sa cu ceresc cu mintea un pas in fata tuturor problemelor mele… si apoi sa ma intind… sa visez la ceea ce inseamna prea mult pentru mine… probabil totul… la tine.

–––

nu stiu daca in complexitatea mea sau in tendintele de nebun am ales sa renunt la tot ce ma amortea, ce ma inhiba de chinurile acestei portiuni de drum… parca fumul isi are locul lui si m-ar fi tinut departe… la fel ca si altele… de ce cand am atatea alte lucruri de facut… am ales sa simt din ce in ce mai mult… durere?

Darius_II

3 Răspunsuri to “Fara inhibitori”

  1. A Yahoo! user Says:

    viata este scurta iar eu cred ca dragostea/durerea este tot ce ne ramane intr-un final…alegerea ne apartine…asa ca iubeste…iubeste din tot sufletul…este mult mai interesant si mai fun decat durerea…nu crezi?

  2. Darius II Says:

    durerea era doar o metafora, un efect la ceea ce fac sau ce aleg sa fac…

  3. I don’t know Romaneste enough to find out how it ends (or ended?)but… It is a hell of a fine start… Congrats! I just wish I could do the same! Stop smoking that is!🙂 Salut prietene!

Lasă un răspuns

