Oracol de Sambata

3K: uite cine vine […] pe 4 mai: http://www.youtube.com/watch?v=8eqqZhojcDI
D2: si meri?
3K: trebuie
3K: de mult vreau sa-l vad pe hype
3K: si pune doar jump up, de care-ti place si tie
D2: esti sigur de asta?
3K: da […], sunt sigur ca de mult vreau sa-l vad :))
D2: aseara te-am visat cu una in pat🙂
D2: lol
D2: blonda/satena
3K: :))
3K: Lila Mol ce se apropie de descriere doar :))
D2: altundeva decat in apartamentul nostru
D2: undeva unde erau ceva usi de camera cu geam transparent
3K: :))
3K: si ce s-a mai intamplat
3K: ?
D2: era dimineata si o aveai in brate
D2: dar nu vedeam nimik ca o acopereai
D2: eram in trecere oricum
D2: dar parul era putin mai lung sa zik asa
3K: hmmm
3K: interesant
D2: Heea🙂
3K: hmm
3K: are usa cu geam
D2: fuck
D2: lol
3K: si saten/blond :))
D2: tre sa ma fac oracol🙂
3K: da zi-mi, e din trecut sau din viitor? :))
D2: viitor
3K: ok, ca tot vorbeam de mersul la hype ;))
D2: acuma noah
D2: eram si eu prezent acolo
D2: so daca o vrei pe Heea tre sa ma mituiesti bine
D2: altfel
D2: profetia nu se va mai intampla😛
3K: :))
3K: in cel mai bun caz ai drept doar de scriere in arhivele akashice
3K: nu poti scrie nimic😀
D2: pai am drept sau nu pot scrie?
3K: de citire am vrut sa zic
D2: ehhhhhhhh
D2: nu-mi fortza mana :)))))))))))))
D2: hai ca te las..
D2: ma duc la o coffee…
D2: cred ca postez conversatia pentru posteritatea evenimentelor..

Lasă un răspuns

