ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh….. Sasha Perera

azi…de fapt ieri… era sa va scriu spre suferintele mele…

despre predispozitia mea de martir in dragoste… despre cuiele ce imi strapung carnea… despre sufletul meu in pioneze…. ranile mele pline cu sare… venele mele arse de otrava… de dor… despre cainii turbati ce imi alearga gandurile si sperantele… oooooooooo despre cate minuni ca sa va mirati cat de mult iubesc…

dar mi-o trebuit party… f**k… o bivolitza de o frumusete…… ahhhhhhh… am ramas toata noaptea sa ma uit ca un bou dupa o bivolitza… ahhhh atat de exotica…. ca in final… sa isi gaseasca ea si toata gaska ei loc pe scari tocmai langa mine…. de parca nu sufeream destul in seara asta… a trebuit sa ma nauceasca si ea…. mama tutuor indiencelor.. taciunea asta frumoasa… M-AM TAMPIT DE TOT.

poze, youtube… tot…. intr-un nume… solista de la jahcoozi…. Sasha Perera

Darius_II

3 Răspunsuri to “ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh….. Sasha Perera”

  1. A Yahoo! user Says:

    si si ?te-ai imbujorat?:))

  2. Darius II Says:

    nu cred ca ar fi fost carari pana acolo… ma marcat putin identitatea ei… atat…

    repede sari si tu cu gura… crezi ca faceam public daca ar fi insufletit altceva?

  3. […] Sasha Perera – am vazut-o inainte sa se urce pe scena, am ramas usor hipnotizat… imi place cum danseaza, cum canta si apoi cum arata […]

Lasă un răspuns

