Muzica din viata mea [Istorie]

PREVESTIREA? – Ascultam zilele astea tot felul de suieraturi si ma gandeam cum sa imi aranjez piesele sa le am in ordinea de pe album zzzZZZZZZ [STOP CADRU] WHAT!?!?!??!… asta a fost reactia subita debitarilor mele contemplative… DE CE?

NASTEREA? – Cand eram mic, pardon 14 ani… ca nu pot sa zic ca am ascultat muzica sau mi-am dorit sa aud mai devreme de varsta asta ceva special… in alte cuvinte nu am avut trezirea aia in mine… Ori nu doream sa exteriorizez nimic, ori eram prea interiorizat… ori nimic nu ma atingea… ori cum sunt tipul omului linistit😛 am gasit alte forme in care sa imi manifest *energia* – un alt subiect pe alta data….

MICROBUL? – Asa si la 14 ani am inceput din trend mai mult… cum ieseam in gaska consumatorilor de vicii… bere tigari… minore de astea… sa ascult rock.. dar tata nu kestii vesele… Deicide sau cum le ziceau la terminatorii aia de vise, distrugatorii religilor si totusi promovatorii unui cult(?!)… Anturajul…

PLAYERUL? – Apoi cu netul asta sa downloadat winamp-ul… am ascultat Fata verde cu parul padude… K1… Madona.. Frozen… pana cand… dau de un dulce dream… stilul asta de happycore mi-a mancat noptile pana am downloadat toata compilatia ever cu toate remixurile de la Dune (www.dune.de) Frate si cata pasiune… cata aberatie… cata perioada de autocunoastere… cat manifest al romantismului si pacii mele…

TREBUIA SA INTELEG CEVA DIN MUZICA ASTA? – nu stiu… dar cautam sa le ascult intr-o anumita secventa… de parca mi-ar transmit ceva mesaje secrete, exotice, extraterestre… pana mea ganduri cretine in dorinta de a imi echita spiritul si personalitatea mai sus… mai diferit…

AVEA MUZICA UN MESAJ? – pentru mine incepea iluzia… visul… trairea… balerinismul… un copil de 16 ani parasit de exemple …. [STOP CADRU – REAL | trebuie sa cobor 2 minute].. … … .. … . MESAJUL… ascultam si Mozart si Bethoven pana adormeam de oboseala… de oboseala in catuarea mesajului… si nimik?… sau astia sa fie generatorii nebuniei mele?…

ANTURAJUL? – sa schimbat, asa in trunchiul comun de tehno parca mai respiram idei comune… desi cenzurat la inceput sa desfacut ca o floare din virgina direct in curva… si trebuia clar sa retrang doleantele…

DACA DRAGOSTEA A SCHIMBAT CEVA? – la anu si la multi ani, manele prostii parca erau bancuri in discoteci radeam ca prostul de toate maimutele suparandu-mi prietenii sau fetele in exchibitii personale de cimpanzeu si macho… desi probabil dragostea adevarata ar fi avut un efect mai puternic, recent intelegand sau acceptand, gusturi interesante dar distincte de ale mele, doar prin prisma ei…

SPECIALIZAREA? – ascultand atata energie am simtit o dedicare pentru Suie… Paparude.. oooooooo da… eliberearea… revolutia… mesajul… trilul… o mica perfectiune in zgomotul ce ma nelinistea zi de zi… apoi Prodigy… si alti mici agresivi care sa imi toarne dorinta de miscare… O cat as fi vrut sa fi putut dansa tot ce simteam, sa ma fi inteles… dar eram atat de neindemanatic… de neinceput… de preocupat si constant convertit si reconvertit spre club, spre beat spre flash-uri…

NEVOIA? DROGUL? – am cazut in pacat, simteam cum negrul ma invaluie, cum respiram din altii tot cei bun – aripi taiate, aripi frante… nu inger ci zmeu nebun… peripetii , flash-uri, fumuri… uhhhhhhh… amorteala, somnul, visul… hormonii, dorinta… pacea, linistea… curatirea… universul topirea… EA!

STABILIZATORUL? – EA! Si toate au cazut si toate au crescut in jurui si s-au mobilizat cu tot ce simt, si au trait pe langa EA, ba neinteles… ba junkey… ba frumos… si dnb, si bbeat si nubreaks… si EAAAAA🙂 :*

ieri sau o zi inainte… am zis [STOP]… ce sunete turbate ascult, a sufletului patimi si supine… ce alt mesaj, ce curs de piese sa ascult… cand e atat de gol in ele sa ma mint?… ca-s altceva decat sincronizari cu ce-mi pompeaza-n vene? Ce lucru sfant sa pot gasi in ele?… cand toate sunt create pe pamant?

O sa iubesc in continuare visul?… Sa cred minciuni ca altereaza viata?… Sa cred, ca nu noi l-am creat pe el? Ooooo… dulce-I basmul asta mult mai batran ca varsta de liceu?

Darius_II

P.S: urmeaza upload-ul si referintele youtube la unele piese de referinta in amintirea mea si Dune

si imi placea si filmul

Lasă un răspuns

