Sper ca nu ati mancat nimic… inainte…

am ajuns la varsta in care ne evitam bunicii… probabil pentru ca nu simtit ca timpul impartasit cu ei nu se va mai revansa cum am fi visat… si asta fiind povestea trista…

darrrr.. :))) probabil fiecare dintre noi are reticente in a mai manca din mancarea bunicilor, si mai ales cea trimisa… fiecare ar incepe sa faca pe scepticii in indemanarea lor, in curatenia lor, rabdarea lor de a termina ceva bine… insa cu siguranta nu ne-am indoi de dragostea lor…

CEEA CE URMEAZA ESTE INTERZIS PERSOANELOR SUB 18 ANI, mai ales ca face parte dintr-o poveste reala… ma detashez de caldura si mare parte din implicarea emotionala pentru a ii colora valoarea comica a evenimentului…

eram la o prietena a carei bunica, unguroaica… se tine in picioare vicioasa tot, si ne gadalea simturile gurmande zi de zi… atat ca fratele meu gasi intr-o zi un fir de par si incepu sa prezinte o reticenta fata de tratare :)… si dintr-o gluma in alta ajungem acasa…

celaltalt frate al meu tocmai savura o prajitura din partea bunicii noastre, nesincronizanduse cu evenimentul nostru anterior ii era foame, avea si o pofta incat nu mai conta forma in care putea sa arate mancarea, putea inghitii orice… si mai ales ca prajitura… cu mere…. mmmmm…. si foitaj cu miere…. cine ar fi rezista…

si manca cat mananca… cand…. …. …. simti mai ca is rupe maselele in ceva…..

speriat se duce si scuipa afara……. ……….

in fractiunea aia suspedata de a cauta ce putea fi asa de tare……

ca o piatra…..

nu ne vine sa credem….

.

.

.

… un dinte…

.

.

si imediat un sentiment rau il cuprinde pe fratele meu…. nu era dintele lui… ci,… al bunicii noastre….

The End.

P.S: cand afla si bunica noastra povestea… reactia ei fu: ~ „Vai si ce necajita am fost… nu stiam unde l-am pierdut…”

Darius_II

2 Răspunsuri to “Sper ca nu ati mancat nimic… inainte…”

  1. A Yahoo! user Says:

    :))))))))) genial!!

  2. A Yahoo! user Says:

    hahah:))) si culmea destinul a vrut ca tu sa scapi..

Lasă un răspuns

