Glume Accidentale in 1 Aprilie / JEG culture…


„Cum a început totul …

Jeg a fost initial un site de bârfă ieftină, susţinută de mine şi alimentată de experienţele prietenilor mei, despre care se bârfea, cum am spus, organizat.

Între timp m-am mai (zic eu) maturizat, forţat ce-i drept, ajungând să fiu „un adevărat personaj din figura alăturată” (cum îi place Păstaiei să m-alinte). Am ajuns la facultate, unde au intervenit o pleiadă de factori aduşi să mă convingă că trebuie să păstrez aparenţele de băiat inteligent şi interesant. Nu că aş fi neapărat sau că am devenit pe parcurs, dar aici e vorba de aparenţe. Iar prietenii, la rândul lor, au învăţat să se ferească.

Acum Jeg a devenit un site de bârfă scumpă. Valoroasă.

Jeg este un proiect. Jeg va încerca să scoată de sub preş urâtul, nedreptul şi murdarul măturat cu atâta discreţie şi să-l condamne. Jeg nu e perfect, nu e deştept, nu e mai frumos, nu e mai bun ca tine. Jeg este un jurnal pentru oameni ca mine. „

ibrahim_rom: Ba, deci, culmea!
ibrahim_rom: Sa zici când esti la tastatura.
darius_ll: .
ibrahim_rom: Asa.
ibrahim_rom: Ba, fii atent.
ibrahim_rom: Esti atent?
darius_ll: cu cine vb?
ibrahim_rom: Cu mine, ba, stai ca-ti explic.
darius_ll: cu tine ca nu te am in list..
darius_ll: *a
ibrahim_rom: Nu ma ai.
ibrahim_rom: Ai rabdare.
ibrahim_rom: Alaltaieri am cautat ceva pe Google.
darius_ll: 7 ?
ibrahim_rom: Nu mai stiu ce exact, da’ ceva ce nu putea avea legatura cu tine…
darius_ll: &?
ibrahim_rom: Da’ am dat de blogu’ tau de Ura! Treisutesaizeci.
darius_ll: hahahhaa asa si… ai vazut ca toate au legatura cu mine?
ibrahim_rom: Taci, ma, sa termin, nu ma face sa te pleznesc.
darius_ll: cata atitudine frate
ibrahim_rom: Si am dat despre discutia aia cu js nu-stiu-ce…
darius_ll: cu js?
ibrahim_rom: În sfârsit, citesc, mda, amuzanta, bine bine. Totu’ frumos.
darius_ll: aaaaaa
darius_ll: da
ibrahim_rom: js3212003
ibrahim_rom: Si vad ca te cheama Darius si esti la Cluj, ca ai blog…
ibrahim_rom: Ceea ce mi s-a parut mie asa, eh, interesant.
darius_ll: haaha
darius_ll: &
ibrahim_rom: Deoarece pe mine ma cheama Darius, sunt la Cluj si am un blog.
darius_ll: !?!?
darius_ll: link me to
ibrahim_rom: Ceea ce-i foarte „hmm”…
ibrahim_rom: Dar nu conteaza.
ibrahim_rom: Tu oricum esti Darius II… :-j
darius_ll: hahhahahaa
darius_ll: dada
darius_ll: si cam eu apar pe google la Darius blog
darius_ll: &^
ibrahim_rom: În sfârsit, vroiam sa intru pe tine, da’ am zis ca e penal… „Serus, ma cheama Darius, si pe tine, hai sa ne [CNA] în cur”…
ibrahim_rom: Deci nu mergea.
darius_ll: hahahahhaa
ibrahim_rom: DAR! DAR!!!
ibrahim_rom: Ieri mergeam sa ma întâlnesc cu Jutka (n-o stii).
darius_ll: &?
ibrahim_rom: Si pe la libraria Universitatii, ma opresc cu trotineta mea rosie, sa stau la stop, unde era tot rosu.
ibrahim_rom: Ce zici tu de asta?
darius_ll: aaaaaaaaaaaaaaa
darius_ll: hahhahahhahahahahahahahahahhha
ibrahim_rom: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA!
darius_ll: HAHAHAHAHAHHAHAAHAH
darius_ll: mda
ibrahim_rom: Si tu de ce [CNA] mea te uitai la mine, macar io aveam motiv!
darius_ll: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
darius_ll: stai ca dupa aia m-am gandit
darius_ll: ce [CNA] mea avea asta de se utia asa nervos la mine
darius_ll: hahahahahahaha
ibrahim_rom: Interesant, eh?
darius_ll: mda
ibrahim_rom: Am vrut sa-ti zic acolo, da’-mi dadeai în cap pâna sa dau „buna ziua”.
darius_ll: ?!
darius_ll: de ce crezi asta
darius_ll: eu era curios
ibrahim_rom: Pai cum era sa-ti zic eu toata povestea asta?
darius_ll: ce e cu trotineta asta
darius_ll: si de ce ai lasat-o asa jos
darius_ll: totusi
darius_ll: daca tieneai la ea
darius_ll: si de ce nu e nici macar sprijina pe picior
ibrahim_rom: Pai io, personal, îti dadeam în cap, daca erau rolurile inversate…
darius_ll: hahahahhahaa
darius_ll: si apoi te uitai asa putin nervos la mine
darius_ll: dar era prea cuprins de povesti sa acord atentia necesara sa „iasa” ceva
ibrahim_rom: Deci, ba! Io ni nu cred în din astea…
darius_ll: hahahahahahhaa
darius_ll: eu cred
darius_ll:😛
ibrahim_rom: Da’ faza asta o fost de tat „:-??”-ul…
darius_ll: destul de mult
darius_ll: hahahahaha
darius_ll: ce zodie esti?
ibrahim_rom: #-o
ibrahim_rom: Retrage
ibrahim_rom: Heh. „Da’ cum esti asa energic? Esti din Zalau?”
ibrahim_rom:😐
darius_ll: nu vreau altceva decat sa vad scepticismul asta de unde vine
darius_ll: aaaaaaanu
darius_ll: sunt din Bistrita
ibrahim_rom: Noah, bun… www.jeg.stuffo.info
ibrahim_rom: Documenteaza-te.
ibrahim_rom: La „eu” scrie tot ce te-ar interesa.
darius_ll: bine bine..
ibrahim_rom: Bistrita… :-<
darius_ll: adika?
ibrahim_rom: Esti din Bistrita, m-ai întrebat ce zodie îs si scrii cu „k”-uri…
ibrahim_rom: ~x(
ibrahim_rom: Am cunoscut doar oameni prosti din Bistrita.
ibrahim_rom: Razgândeste-ma.
darius_ll: pai ia uite asa
darius_ll: sunt [N/A]
darius_ll: scriu cu k pentru ca am prins vremurile alea cu mircu-ul
darius_ll: asta nu conteaza
darius_ll: pasiunile sau capacitatile mele
ibrahim_rom: Da’ si io-am prins mIRCu’ ma…
darius_ll: sunt mult prea diverse
ibrahim_rom: Da’ la ce faculta esti?
darius_ll: (* bat din taste de la 12 ani
darius_ll: Babes
darius_ll: info-engleza
ibrahim_rom: Faculta, ba, jita!
ibrahim_rom: Asa…
ibrahim_rom: Io mi-am tinut ziua pe mIRC la 12 ani :->
ibrahim_rom: Intrasem prima data cu câteva luni înainte.
darius_ll: hahahahhahaha
darius_ll: ce sa-i faci
ibrahim_rom: Pe #romania si #beginners…
ibrahim_rom: Ah, the good ol’ days.
darius_ll: si pe romania
darius_ll: si pe beginners
darius_ll: dar prea putin
darius_ll: aka Darius_II / Sycu / Zmhaul
ibrahim_rom: Io prima data intram cu… _DARIUS_
ibrahim_rom: @-)
ibrahim_rom: Destul de evident, nu?
ibrahim_rom: Apoi cu MoOnWorM.
ibrahim_rom: Da’ de atunci mi-a trecut.
ibrahim_rom: De tat.
ibrahim_rom: Ce [CNA] mea-i aia info-engleza?
ibrahim_rom: Sediu aveti sau va-ntâlniti la profi acasa?😀
darius_ll: informatica cu cursurile si tot in engleza
darius_ll: funny
ibrahim_rom:😀
ibrahim_rom: Yes-yes-indeed.
ibrahim_rom: Noah… si doar pe Yahoo! te exteriorizezi?
darius_ll: suntem cam cei mai implicati
darius_ll: mha
darius_ll: am inceput sa comenteze blogurile altora
ibrahim_rom: Ha?
darius_ll: si cum eram enervant cu textele mele uneori pentru altii
darius_ll: am zis ca imi bag pweula si imi deschid si eu
darius_ll: insa noah cum nu aveam tot timpul timp sa deschis mai greu
ibrahim_rom: Si t-ai gasit pe 360?
ibrahim_rom: Best you could do?
darius_ll: era mai easy 4 me
darius_ll: pai urmeaza sa ma mut
darius_ll: daca vreau sa o mai tine
darius_ll: ca am primit un notice deja de la yahoo
darius_ll: dupa ce am scris ceva mai ciudat
ibrahim_rom: Ce anume?
darius_ll: si zik baietii ca next time imi sterg contu fara instiintare prealabila
darius_ll: nimik f ciudat
ibrahim_rom: Da’ ce-ai scris?
darius_ll: mi-a dat o amricanca report abuse
darius_ll: ca vb de ea si de altele pe car enu le vreau ca prieteni
ibrahim_rom: Da’ ce-ai facut, ma?
darius_ll: daca isi schimba avatarul in sani
darius_ll: cururi
darius_ll: si d-astea
ibrahim_rom: Eh.
darius_ll: si au fost multe comentarii
ibrahim_rom: Da sa-i dam si noi report abuse ei.
darius_ll: si discriminari alea alea
darius_ll: [CNA] crezi tu ca romanii au ceva de zis
darius_ll: inca nici nu avem regional yahoo
darius_ll: pana atunci poti sa uiti
darius_ll: atat ca am prieteni dincolo
darius_ll: care sunt dispusi oricand sa trimita scrisoare
darius_ll: de discriminare sexuala, rasiala alea alea
ibrahim_rom: Bine, bine, esti un greu, gura.
darius_ll: daca e cazul
darius_ll: adika o mica comunitate dincolo in care sunt
darius_ll: hahaha
ibrahim_rom: Este ceva expozitie cu Da Vinci la muzeu’ national saptamuile viitorice?
darius_ll: donno don’t care
darius_ll: dar tu ce esti as agonic
darius_ll: putin incenzurabil
ibrahim_rom: Ha?
darius_ll: esti un titirez cu scantei
ibrahim_rom: Asa ma-nvârt ca imediat îs doua titireze…
ibrahim_rom: Sa sa mai vad poze cu [CNA].
darius_ll: cu cine?
ibrahim_rom: Precina-ta?
darius_ll: hahahah
darius_ll: mda ai putea fi mai calofil
ibrahim_rom: Sau si tu o tii la poze ca tii la ea, da’ v-ati despartit si s-o dus cu altu’
ibrahim_rom: ?
darius_ll: my future wife asa
darius_ll: nu mha
ibrahim_rom: Da, nu ma-ndoiesc 8-|
darius_ll: suntem impreuna, de peste 3 ani
ibrahim_rom: Haaah!
ibrahim_rom: :))
darius_ll: bine mah
ibrahim_rom: Ooo… ce sa-ti povestesc.
ibrahim_rom: 3 ani.
darius_ll: la agitatia ta
ibrahim_rom: Nu ajungeti la patru, bag pariu.
ibrahim_rom: Acolo-i puntea.
ibrahim_rom: 3 ani…
darius_ll: mai timp sa te consumi pana sa gasesti sa te invarti in acelasi loc
darius_ll: hahahaha
darius_ll: lol
ibrahim_rom: „Laaa multi ani… cu sanatate”.
darius_ll: bine domle povestim😛
darius_ll: mersik
ibrahim_rom: 3 ani… :)9
ibrahim_rom: Mititel. Subtirel.
ibrahim_rom: Binw.
darius_ll: who me?
ibrahim_rom: Sa trecem peste acest subiect.
ibrahim_rom: Nu, reatia zic…
ibrahim_rom: Relatia.
ibrahim_rom: Da’ da poze…
darius_ll: hahahhaa
ibrahim_rom: Ahahahaha, boule, cum te uitai de pasta drum.
darius_ll: tu vorbesti..
darius_ll: zici ca erai iritat
ibrahim_rom: Pai io ce zic ca aveam motive.
ibrahim_rom: Adica eu scrutam… ca ma convingeam… El sa hie?
ibrahim_rom: Apai erai si îmbracat fix asa, greu de vazut, hmm…
ibrahim_rom: Da’ tu ce te zgâiai ca râma-n piatra?
darius_ll: pai nu intelegeam psihologia gesturilor tale
darius_ll: gen
darius_ll: ui la asta
darius_ll: [CNA] mea
darius_ll: vine cu asta
ibrahim_rom: Ahahaha.
darius_ll: ii palce cred trotineta
darius_ll: pai daca e fain gagiu
darius_ll: ce nu si-o lasa pe picior
darius_ll: o tranteste jos
darius_ll: ce tampit
darius_ll: da ce are de e asa nervos
darius_ll: pana mea
darius_ll: treaba lui
darius_ll: si gata
ibrahim_rom: Am scapat-o atunci. Da’ daca ma aplecam, tradam asta si atunci am zis ca mai bine o las asa, sa para ca asa am vrut.
darius_ll: hahahahahhaa
darius_ll: sa pari fioros
darius_ll: hmmmmm
darius_ll: te consumi prea mult
darius_ll: te pierzi pe drum
ibrahim_rom: Ca nu, am scapat-o asa, ca cre’ca ma uitam daca mi-i-nchis slitu’
ibrahim_rom: N-avea legatura cu tine.
ibrahim_rom: Pe tine dup-aia te-am vazut.
ibrahim_rom: Si nici n-am mai apucat sa vad de slit.
ibrahim_rom: Deci, poze cu [CNA], te rog…
darius_ll: hahaha
darius_ll: paote o atitudine mai adevata fata de cruzimea vulgara ar schimba atitudinea
darius_ll: desi daca esti de la 12 ani
darius_ll: donno
darius_ll: te descurci cam greu cu informatia care iti sta sub nas
ibrahim_rom: Da’ io-am vazut alea de-acolo, io vreu ala secrete.
ibrahim_rom: Ala ne-puse.
darius_ll: hahahaha
ibrahim_rom: Alea ce-ar merita report abuse.
darius_ll: nu ai nevoie
ibrahim_rom: Pai, nu, ca nu-mi pun sânii ei pita pa masa.
darius_ll: mha io am ceva treaba
darius_ll: respectiv 172 de pagini de revizuit
darius_ll: so..
darius_ll: hahaha
ibrahim_rom: Da’ cum o cheama, macar, si dup-aia vorbim mai încolo…
ibrahim_rom: Mie-mi plac primele impresii…
ibrahim_rom: Ca-s gresite!
ibrahim_rom:😀
darius_ll: mha io cred ca te descurci singur
ibrahim_rom: Zî. Si mars.
ibrahim_rom: Mi-i lene sa-ti rasfoiesc chiar TOT blogu’.
ibrahim_rom: Deci zi.
darius_ll: ehhhh sa zicem ca nu cautzi unde trebe… oricum… las descoperirea dirijata si brainstorming-ul sa iti intareasca si sa iti dea satisfactia informatilor cautate…
darius_ll: [CNA] ta unde e?
ibrahim_rom: Ba, cum îi zice la oferta aia noua de la Zapp…
ibrahim_rom: Cu o [CNA], curva dracu’.
ibrahim_rom: Da’ am gasit în Jutka ceva mult mai platonic,
darius_ll: cum
darius_ll: ce ii Jukta aia
darius_ll: aaaaaaaa
darius_ll: una
darius_ll: lol
ibrahim_rom: O fata, ba, jita.
ibrahim_rom: #-o
darius_ll: bine mha
darius_ll: da sa vad unde alergai
ibrahim_rom: Ce sa vezi?
ibrahim_rom: În Bulgakov ma duceam.
ibrahim_rom: Acolo ma astepta cu laptic.
darius_ll: hai mha sa vad cine te suporta
ibrahim_rom: Ce?
ibrahim_rom: Sa ti-o arat sau ce?
ibrahim_rom: Pa Pastaie-ai vaz’t-o pe site?
darius_ll: http://www.metacafe.com/watch/93414/the_london_dungeon/
darius_ll: that’s her?
ibrahim_rom: Dimineata.
ibrahim_rom: Nici macar n-o fo’ asa mare sparietura.
ibrahim_rom: Adica, ma asteptam.
darius_ll: bine bine
ibrahim_rom: Noah, lucra.
darius_ll: eu nu inteleg insa Groazã-Bîjã este numele tau de familie?
ibrahim_rom: Bîja.
ibrahim_rom: Da.
ibrahim_rom: Groza de la tac-miu, Bîja de la maica-mea.
darius_ll: hahahahhaalol
darius_ll: mda ce sa zic
ibrahim_rom: Stei sa vezi.
ibrahim_rom: Ca nu e doar atât.
darius_ll: esti crescut a fi impulsiv
darius_ll: cred ca cel mai mult te enerveza calmul
darius_ll: is curios
darius_ll: ce ai face tu
ibrahim_rom: Ca bunicu-miu s-o dus la starea civila când erau tate actele si o zic ca el n-are mostenitori si cât tre’ sa dea ca sa fie si Bîja în nume…
darius_ll: daca lumea asta ar fi mai linistata decat vrei
ibrahim_rom: Asa deci… Groza-Bîja Glad-Darius…
ibrahim_rom: Da, Darius, hai sa filozofam dihotomii… Daca esti asa de agitat, înseamna ca te enerveaza linistea… ooo, aaa… You listen to Pink Freud too much.
darius_ll: hahahahahhaa
darius_ll: de fapt nu l-am ascultat niciodata
darius_ll: nu e ca esti asa un caine rosu
ibrahim_rom: Dinamovist?
darius_ll: bine poti sa o iei si asa… nu… mai mult ca nerv si energie personala
ibrahim_rom: Nu, chiar este o formatie „Pink Freud”.
darius_ll: da.. nu stiu cum te focalizezi asa de genu
darius_ll: whatever… nu ascult din astea
darius_ll: poate nici nu ai crede ca sunt dnb, bbeat, nustuff, undergound boy
ibrahim_rom: Da’ io nici nu stiu cum cânta aia.
ibrahim_rom: Doar am auzit, though it was funny…
darius_ll: mha io te las
darius_ll: ce sa iti urez… iritare maxima si energie pe masura…
darius_ll: going back to my stuff..
darius_ll: later
ibrahim_rom: Szia later…
darius_ll: hmmmm te bloghez… papa

Un răspuns to “Glume Accidentale in 1 Aprilie / JEG culture…”

  1. A Yahoo! user Says:

    m-am prins! tie pur si simplu iti place sa te certi😛 mai bine te apuci sa colectionezi timbre🙂

Lasă un răspuns

