„Minulescu este in literatura asemenea telenovelelor in film”

           Titul sub care se ascund aceste cuvinte, reda in intregime parerea mea asupra acestui „artist” al literaturii romane, insa probabil doar ca si o expresie lasata sa interiorizeze si sa defineasc afinitati care sa o sustina nu reuseste sa deschida ochii tuturor… ci blocati de insusi pasiunea telenovelista sa blocheze aceasta idee, frustati de un atac asupra propilor conceptii. Cand eu de fapt, nu m-am kkt in parerea lor, desi puteam ci le-am oferit doar o parere personala, pe care nu as vrea sa o extind acuma si sa imi pierd timpul cu novele neconstructive.

          Minulescu asta, a exploatat toata pasiunea si emotile femeilor, sa dedicat exclusiv pentru ele, pana cand si nivelul sau tematic a ramas doar unul de suprafata, fara putere, fara vlaga, doar romantisme, pasiuni „spuse”, „scrise” doar pe coli de hartie. Nimic fascinant, nimic deosebit. Doar siropuri, pasiuni, drama… telenovele. Prima data cand am vazut ceva scris de el am si inceput sa rad, prietena mea de atunci frustrata mi-a lasat cartea casa imi mai luminez parerea despre el, n-an facut insa altceva decat sa io intorc a doua zi. Chiar in dorinta de a suprinde idea, dedesupturi noi, nu am gasit altceva decat cuvinte, aceleasi, un cantec fara mister fara valoare. Si probabil nu a fost doar conceptia mea, motiv pentru care nu stiu daca a fost, sau daca va fi vreodata considerat macar adecvat, constructiv pentru a fi retinut sau discutat in vreo forma de invataman, sau daca va fi posibil nu mai mult decat o gluma. Nu are rost sa vb mai mult despre acest cochetar al limbii romane, aceasta telenovela indragita de majoritatea femeilor. Si ma bucur pe aceasta cale cu o prietena care in toata bilbeoteca ei adorata, care mananca si cumpara carti ca si hainele uneori, ca nu am gasit niodata vreun „minulescu”

 

hear ya later…

Darius_II

Lasă un răspuns

