Fratie… fac si eu ca aia din eeerdeeshh acum….

adica ma cenzurez si vb doar in romana, pentru ca se pare, ca motivul stergerii unui post(vezi adresa) de-al meu a fost in urma unu raport de ala de abuzare cica.. de la ce persoane, ca sa nu zic ca stiu sigur cine, care sa simtit jignita atunci cand am zis ca, eu nu voi promova langa mine avatari cu imagini nepotrivite din respect pentru ceilalti prieteni din lista mea, si ca sa vezi ce tampiti pot sa fie ceilalti de peste oceane, ca sa nu specific iarashi tara de provenienta, imi da raport tzaranca… apoi sa nu iti vina sa ii rupi fashu?!?…

si noah cum tot intrebam de post si de alea… imi verific din greseala mailul alternativ frate… sa vezi tu acolo mail de la iahu asta cica nota administrativa.. cum ca am incalcat ceva termeni dea lor in ceea ce priveste utilizarea servicilor… si ca iahu astia isi rezerva dreptul sa imi termine cica… asa ar veni traducerea motamota contul de la ei… pentru un cacacel de raport in pana mea ca so suparat o lipsita de orice valoare… si mi-o cerut ca cica sa recitesc eu termenii vietii lor… ca daca mai fac un shmen de genu imi pot „termina”, repeta „termina” contul fara nici cea mai mica viitoare instiintare…

deci 1) cum pana mea pot fi astia asa de tarani sa iti termine contul pentru asa ceva 2) sa iti stearga un post fara sa te roage frumos 3) sa aiba pretentii sa le citesti termenii aia cand nici nu ii dau in limba ta, ca parca asa cere legea….

eu le-am cerut sa vad daca tre sa insist si in alte locuri sa imi traduca in romana frate, sa vad eu exact ce vor ei sa zica acolo, si sa nu ma pun sa citesc toata magaria aia, sau macar sa specifice in ce pana mea am gresit…

Bine asta eu am luat-o mai mult ca si o privare de drepturi, ca sa nu zic violare, hartuire si discriminare… mai mult nu am ce sa zic, decat ca daca ma veti vedea disparut de aici… sa stiti cine mi-o rupt fasu… eu unu… incep incet incet sa imi mut blogul probabil pe alte site-uri mai prietenoase… si sa imi las aici doar un feed… cat cu mailurile cred ca platesc un upgrade la pop3 sa mi le iau pe toate odata… ca nu se stie… poate ajung si eu ca si chinezul ala caruia i sa desconspirat toate si alea… si decat sa … ei pe mine… mai bine ma feresc de … si le arunc de la distanta prin feed aceiasi liberate de exprimare… si daca vor sa faca pe porcii o sa ma consult daca nu sunt pe bune un subiect de discriminare si harturire sa le rup si eu fashul..

Darius_II

3 Răspunsuri to “Fratie… fac si eu ca aia din eeerdeeshh acum….”

  1. A Yahoo! user Says:

    …nu este corect ce se intampla… si nu esti singurul care pateste asta… cei de la yahoo se avanta cu o concluzie injusta… e pacat!… aici e implicata prostia omeneasca, care de multe ori nu are limite si mai e insotita si de rautate

  2. I know you are very busy now, but could you please translate this post „Fratie… fac si eu ca aia din eeerdeeshh acum…”? Or at least the main problems you mention? It would be nice to know… at least for 360º beginers and dumb – in as far as Romaneste is concerned :)) – like myself! Iti multumesc, prieten, in adavance!🙂

  3. PS: Oh, yes… I did try to read what is on the image, but it seems the image definition is not high enough for that and, when I copied an enlarged it… I just stil could not read anything…😦

Lasă un răspuns

