BlackHole

M-am enervat zilele astea rau de tot… in putinul meu timp liber in care m-am inlemnit iarasi cu ganduri tampite de fizica, am re-evaluat micutele mele cunostinte despre gaurile negre si teoriile Big Bang Big Crunch…

si parerile mele cum noah ca la inceput a fost energie, Dumnezeu a zis sa fie Lumina, respectiv a creat si intunericul… Lumina insemnand si miscare… iar din miscare si energie… materie si anti-materie

respectiv 2 universe in oglina, cel al Materiei si cel al AntiMateriei… si cum evolutia celor doua universe se leags de momentele proiectiei in plan a punctelor de intoarcere a unei spirale dense… respectiv cum creste spirala ca diametru… la fel si cele doua universe… ca intr-un final spirala sa se formeze o alta spirala de data aceasta a compactarii din miscarea de dezvoltare a universelor… care sa compacteze intr-o forma similara si in oglinda materia cu antimateria, anihilandu-se… bine si alte idei tampite… am atins insa inconstient:

1) pribegia in univers in forma de spirala, care am aflat doar dupa ca era clar definita chiar si stintific

2) urmatoarea intrebare: Definirea lungimii unui sector de cerc prin diferente ale unor puncte de intoarcere in proiectia plana a functiei ce determina o spirala…

in fine… toate aceste neintelese devin si mai mari atunci cand voi reusi sa depasesc lenea si sa fac desenele care le-a determinat…

Pana atunci, CE SUNT GAURILE NEGRE?!?!?

in principiu sunt niste stele, chiar luminoase, dar mai corect ar fi sa le priviti sub forma unor corpuri mari, sau cu o densitate atat de mare… incat forta lor gravitationala este atat de mare, incat orice prins in aceasta forta aluneca(bine reciproc daca e cazul) fara cale de intoarcere spre acest corp… IDEA E CA… forta asta gravitationala este atat de MARE… incat pana zi lumina emanata de acest corp se intoarce in el….

Si cum in principiu stelele nu se sting, adika nu mor… ci in principiu se transforma in gauri negre… si cea mai apropiata stea este undeva la 150 de ani lumina de parte de noi… si cum nu prea avem cum sa stim daca este inca STEA sau gaura neagra… am putea specula distanta dintre pamant si o gaura neagra la aceiasi valoare…

Lasă un răspuns

