Entry for December 18, 2005

de Ioan Buteanu

Prieteni

Doi oameni
si trei cai
Ne imprumutam
gandurile.
 
Secolul douazeci…
Secolul douazeci
fara mine
si citeva razboaie mondiale
ar fi fost destul de fericit.
 
Praful de pe mobile
Te iubesc cu iubirea mea
de baiat de la tara,
Cu maruntaiele mele,
Cu mainile mele,
Cu narile mele,
Cu flotarile mele,
Cu mana pe gura;
si ma mir.
 
Impreuna
Stau intins in pat,
Eu si oasele mele.
 
In padure
Copacii-mi pun pe fata
umbrele lor.
Pe langa nedumeririle mele.
 
Cainele meu preferat
Cainele meu preferat
sunt eu,
de aceea
ma plimb deseori prin oras.
 
Razboinic
Schimonosit de soare
si adancit in umbre
spre tine vin.
 
Prizonier
Stau intre scanduri,
intre sabii si ganduri.
 
M-am ridicat intr-un cot…
M-am ridicat intr-un cot
sa privesc ce mai misca.
Elicopterele
macina aer.
Cantecele
macina vise.
 
Inchis…
Inchis
ca o pasare-n borcan
care traieste
de la Bistrita,
Nasaud,
Napoca.
 
Maximum
pana la
Dej.

Lasă un răspuns

