Raspuns: Subiectul serii – cum o fac aricii?

darius_ll: unul sta pe spate si celalalt deasupra. aka misionarului.
js3212003: si tzepii??
darius_ll: care tzepi mha, pe burta??? stau in forma de minge doar in pericol
darius_ll: sau ei se misca suflati de vanturi puternice… nu ating pamantul de atatzia tzepi..😛
js3212003: pai da mah, dar pana se urca unul pe altul
darius_ll: si atunci noah… inteleg posibilitatea de prin „spori”?😛
darius_ll: fac groapa cu labutzele si apoi se dau peste cap😛
js3212003: eu cred ca sunt implicate si berzele in povestea asta
darius_ll: hahahahhahaa
js3212003: :))))))
js3212003: =))
darius_ll: da… sti faza cu barza care ducea un batran in cioc nu???
js3212003: am inteles, in sfarsit am vazut lumina
js3212003: da da :)))
darius_ll: zice batranu dupa un tip… hai barzo recunoaste ca ne-am ratacit
js3212003: aha :))))
darius_ll: da la bancu asta sti ce ii lipseste?
js3212003: ce?
darius_ll: barza ii da copilului o doza de pepsi max… asta zice sigur… ea da, nu are zahar…
darius_ll: dupa care povestea cu batranu cu o doza de pepsi in mana
darius_ll: care zice
darius_ll: hai barzo recunoaste ca ne-am ratacit
darius_ll: :))))))))))))))))))))))))))
js3212003: :)))))))))))))
js3212003: exact
js3212003: ma mir cum de nu m-am gandit si eu la asta😛
js3212003: :)))))))
darius_ll: hahahahhahahahahahahahahhaa

Lasă un răspuns

